Priručnik za goste

Dobrodošli!

Poštovani,

dobrodošli u hotel Radon Plaza i nadamo se da će vaš  boravak biti ugodan, udoban i nezaboravan. Ovaj priručnik sadrži informacije o hotelskim uslugama, pravilima te dodatne informacije koje će vaš boravak učiniti ugodnijim.

Ako vam je potrebna bilo kakva pomoć, naša recepcija je dostupna 24/7.

S poštovanjem,

UPRAVA HOTELA

Usluge i pogodnosti za goste

  • Adapter – dostupan na zahtjev, na recepciji.
  • Aerodrom – Međunarodni aerodrom Sarajevo udaljen je 5 km. Transfer je moguće organizovati na zahtjev.
  • Bankomat – Nalazi se u predvorju hotela.
  • Otvarač za boce – Dostupan u sobi ili na recepciji.
  • Dječiji krevet / Pomoćni ležaj – Dostupan na zahtjev, ovisno o raspoloživosti.
  • Kino i koncerti – Raspitajte se na recepciji za trenutne događaje i ulaznice.
  • Kreditne kartice – Primamo sve važnije kartice (Visa, Mastercard, Maestro, AmEx).
  • Liječnik / Stomatolog – Dostupno na poziv. Kontaktirajte recepciju za pomoć.
  • Izleti / Obilasci grada – Naše osoblje će rado pomoći oko rezervacija.
  • Cvijeće – Dostava cvijeća dostupna na zahtjev.
  • Fen za kosu – Dostupno u svakoj sobi.
  • Rezervacija noćenja – Obratite se odjelu za rezervacije (birajte 903).
  • Domaćinstvo – Dnevna usluga. Dodatne usluge dostupne su na zahtjev.
  • Led – dostupan na zahtjev (kontaktirajte recepciju).
  • Praonica rublja i kemijsko čišćenje – kontaktirajte recepciju. Dostupno od ponedjeljka do subote
  • Minibar – Svaka soba je opremljena minibarom. Naplata je po utrošku.
  • Muzeji – Pitajte naš tim za preporuke i upute.
  • Kućni ljubimci – Nije dozvoljen boravak kućnih ljubimaca u hotelu.
  • Apoteka – U neposrednoj blizinu hotela (kontaktirajte recepciju za upute).
  • Fotokopije / Print  – Dostupne u poslovnom centru ili na recepciji (0,50 KM po stranici).
  • Jastuci – Dodatni jastuci dostupni na zahtjev.
  • Javni prijevoz – Tramvajske i autobusne stanice su u blizini. Pitajte na recepciji za upute.
  • Recepcija – dostupna 24/7 za vašu pomoć.
  • Rent-a-car usluge – kontaktirajte recepciju.
  • Restoran – Plava Prizma rotirajući restoran, radno vrijeme 10:00–23:00.
  • Set za brijanje / higijenu zuba – Dostupan na zahtjev, kontaktirajte recepciju.
  • Rezervacije stolova – Za Plavu Prizmu ili druge restorane izvan hotela, kontaktirajte recepciju.
  • Taksi – Kontaktirajte recepciju.
  • Sef – Nalazi se u svakoj sobi i ne naplaćuje se dodatno. Hotel ne prihvaća nikakvu odgovornost u slučaju nestanka vrijednosti koje nisu propisno odložene u sef.
  • Usluga buđenja – kontaktirajte recepciju.
  • Wellness & Beauty Center – otvoren 10:00–22:00. Za detalje kontaktirajte recepciju
  • Wi-Fi – Besplatan u cijelom hotelu. Mreža: Radon Plaza

Kućni red

  • Doručak: Poslužuje se od 07:00 do 10:00 u restoranu Plava Prizma..
  • Wellness: teretana, finska sauna, parna kupelj. Termini za masažu putem recepcije, usluga masaža se dodatno naplaćuje.
  • Otvoreni plamen, svijeće i sl. su strogo zabranjeni u hotelu.
  • Korištenje ličnih grijača, aparata za kuhanje, pegla ili drugih potencijalno opasnih uređaja nije dozvoljeno.
  • Pušenje nije dozvoljeno unutar hotela.
  • Priprema tople hrane ili pića u sobama nije dozvoljena.
  • Unošenje vanjske hrane ili pića i njihovo čuvanje u minibaru nije dozvoljeno.
  • Pranje ili sušenje odjeće u sobama je zabranjeno. Usluge pranja veša dostupne su putem recepcije.
  • U slučaju poplave kupaonice, molimo vas da odmah kontaktirate recepciju.
  • Gosti su finansijski odgovorni za bilo kakvu štetu nastalu tokom njihovog boravka.
  • Sef je dostupan u svakoj sobi i na recepciji. Hotel ne prihvata odgovornost za izgubljene ili ukradene dragocjenosti koje su ostale neosigurane.
  • Molimo izbjegavajte pravljenje buke u hodnicima ili sobama.
  • Odjava je do 11:00. Kasna odjava ovisi o raspoloživosti, i naplaćuje se 50 EUR.
  • Izgubljene kartice / ključevi sobe naplaćuju se u iznosu od 10 EUR.
  • Posjetiteljima koji nisu rezervisali smještaj nije dozvoljen ulazak u sobe za goste.
  • Koristite znak “Please do not disturb” kada je to potrebno. Sobe sa ovim znakom neće biti servisirane i poštovaćemo vašu privatnost.
  • Hotel zadržava pravo da prekine boravak u slučaju kršenja pravila ili ometanja gostiju.
  • Za bilo kakvu dodatnu pomoć, molimo kontaktirajte recepciju.

Obavijest o predautorizaciji

Hotel Radon Plaza zahtijeva od svih gostiju da prilikom prijave daju važeću kreditnu ili debitnu karticu.

Predautorizacija nije naplata, već privremeno zadržavanje na vašem računu kako bi se osiguralo dovoljno sredstava. Hotel će predautorizirati vašu karticu za punu cijenu sobe (osim ako nije unaprijed plaćeno), plus 50 EUR po sobi, po noćenju za nepredviđene troškove.

Ako plaćate gotovinom ili drugom karticom, zadržavanje će obično biti oslobođeno od strane vaše banke u roku od 5-7 radnih dana. Naš tim na recepciji rado će vam pomoći i odgovoriti na pitanja vezana za ovaj proces.

Popis soba i politika štete

Radon Plaza zadržava pravo da naplati bilo kakvu štetu nastalu tokom vašeg boravka.

Razumijemo da se povremene nesreće događaju. Ukoliko nešto u vašoj sobi ne radi ispravno ili je slučajno oštećeno, ljubazno vas molimo da odmah obavijestite recepciju kako bismo mogli riješiti problem što je brže moguće.

Ukoliko se šteta otkrije nakon vašeg odlaska, hotel zadržava pravo terećenja registrirane kreditne ili debitne kartice i slanja računa na adresu koju ste naveli prilikom vašeg boravka. Učinit ćemo sve napore kako bismo popravili ili zamijenili oštećenje, prije traženja usluga vanjskih majstora, kako bi troškovi popravke bili svedeni na minimum.

Tabela ispod prikazuje procijenjene troškove zamjene za obično oštećene predmete u sobama za goste:

InventarCijena
Vrata700.00 KM
Šteka od vrata100.00 KM
Ogledalo od ormara240.00 KM
Sef100.00 KM
Lavabo340.00 KM
Kante za smeće40.00 KM
Bide200.00 KM
Slavina220.00 KM
WC Šolja200.00 KM
Daska i poklopac za WC Šolju50.00 KM
Držač sapuna0.00 KM
Držač pešikira0.00 KM
Guma protiv klizanja za kadu0.00 KM
Kada400.00 KM
Zaštitno staklo na kadi500.00 KM
Club stol200.00 KM
Frižider250.00 KM
Televizor1,000.00 KM
TV upravljač30.00 KM
Visoka lampa200.00 KM
Stolna lampa100.00 KM
Zidna lampa410.00 KM
Umjetnička slika500.00 KM
Budilnik30.00 KM
Stolica300.00 KM
Ogledalo u sobi150.00 KM
Radni stol1,300.00 KM
Noćni ormarić170.00 KM
Vadičep30.00 KM
Telefon80.00 KM
Madrac700,00KM / 900,00 KM
Kuhalo za vodu50.00 KM
Fen220.00 KM
Kozmetičko ogledalo90.00 KM
Tepih840.00 KM
Čaršaf90.00 KM
Jastučnica30.00 KM
Šlifer90.00 KM
Peškir veliki40.00 KM
Peškir srednji36.00 KM
Bade Mantil100.00 KM
Raner za krevet140.00 KM
Zavjese280.00 KM
Black out paravan320.00 KM
Okvir iznad kreveta1,720.00 KM
Okvir radijatora440.00 KM
Kupanje izvan kade2,000.00 KM

Brojevi telefona u hotelu

  • Da biste nazvali drugu sobu: Birajte 2 + Broj sobe
  • Recepcija: 900
  • Rezervacije: 903
  • Lobby Bar: 105
  • Restoran (Plava Prizma): 923
  • Posluga u sobu: Skenirajte QR kod ili birajte 900
  • Wellness centar: 900

Brojevi telefona za hitne slučajeve

  • Policija: 122
  • Vatrogasci: 123
  • Hitna pomoć: 124

Informacije o sobi

  • Struja i sistem za grijanje/hlađenje se aktiviraju ubacivanjem kartice u držač kartice.
  • Da biste podesili sobnu temperaturu, obratite se recepciji.
  • TV: na daljinskom upravljaču pritisnite POWER → MENU → SETUP → LANGUAGE, kako biste odabrali željeni jezik.
  •  

Upute za hitne slučajeve

  • Sigurnost od požara: Molimo pregledajte dijagram evakuacije u nuždi na vratima vaše sobe.
  • U hitnim slučajevima, koristite stepenice i slijedite osvijetljene znakove za izlaz. Nemojte koristiti liftove.
  • Kada ste u predvorju, pričekajte daljnje upute od hotelskog osoblja.

Pregled hotelskih sadržaja

  • Plava Prizma – Restoran Revolving (10:00–23:00)
  • Lobby bar (7:00-23:00)
  • Wellness centar (10:00–22:00)
  • Fitness centar
  • Finska sauna
  • Turska kupelj
  • Masažni tretmani i kozmetički salon
  • Poslovni centar

    Prijava: od 15:00 | Odjava: do 11:00 Kasna odjava na zahtjev i ovisno o raspoloživosti, uz nadoplatu.

Sef

Sef je dostupan u svakoj sobi i na recepciji. Hotel ne prihvaća odgovornost za izgubljene ili ukradene dragocjenosti koje su ostale neosigurane.

Posluga u sobu

Skenirajte QR kod koji se nalazi u vašoj sobi da biste pristupili meniju Room Service, ili  kontaktirajte recepciju (900).

Hvala vam što ste odabrali hotel Radon Plaza. Želimo Vam nezaboravan boravak u Sarajevu!